CIN’ SE-ASEAMĂNĂ SE-ADUNĂ


Am găsit pe situl ziare.com următoarea ştire.

„Preşedintele Camerei Deputaţilor, Bogdan Olteanu, a anunţat, de la tribună, retragerea a două semnături de pe moţiunea de cenzură citită marţi în plenul reunit al Parlamentului”. Este vorba despre  senatorii pesedişti Ionel Ciuclea si Traian Mandru, care au sustinut initial documentul PD-L.

Nu este de mirare atâta timp cât PSD a fost mituit din nou de PNL. Partidul de guvernământ nu dă mită electorală numai alegătorilor ci şi partenerilor de coaliţie. Printr-o hotărâre recentă de Guvern s-au alocat fonduri suplimentare administraţiei publice locale. Primăriile care au beneficiat de fondurile cele mai consistente au fost cele la ale căror conducere se află reprezentanţi PNL şi PSD.

De patru ani cele două partide colaborează pe toate planurile. Mai ales după alungarea Partidului Democrat de la guvernare şi formarea aşa-zisului guvern Tăriceanu II (parcă ar fi Batman sau mai stiu io ce film de doi lei) între cele două partide a existat o colaborare continuă şi fructuoasă. PSD a susţinut Guvernul iar PNL a făcut tot ceea ce a putut ca să ridice PSD în toate sondajele posibile şi ca să îl ajute în campanie. Primăriile PSD au primit bani aşa că primarii respectivi pot face repede ceva să se vadă că a făcut PSD-ul şi să voteze lumea.

Probabil că PNL îşi dă seama că la alegeri nu va face mare brânză şi de aceea caută formarea unei alianţe ulterioare cu PSD. Degeaba urlă Tăriceanu împotriva partidelor de stânga. Cin’ se-aseamănă se-adună. De aia suntem acuma mai rău decât eram pe vremea guvernării PSD. De când cu Tăriceanu Doi tot stânga e la putere … Din păcate distrugând imaginea liberalismului …

Votaţi pe 30 noiembrie!!!

Votaţi cu dreapta

4 Responses to “CIN’ SE-ASEAMĂNĂ SE-ADUNĂ”


  1. 1 doministru 4 Noiembrie, 2008 la 15:13

    Asta cu „dreapta” m-a facut sa zambesc: sa votez cu mana dreapta poate, cu dreapta politica sau orice altceva nu cred ca merita la noi. Am ajuns de mult sa gandesc ca toti sunt o apa si-un pamant, si din inertie votez de fiecare data cu o formatiune de dreapta numai ca sa nu fie de stanga. Si cam atat.

  2. 2 frica 4 Noiembrie, 2008 la 15:45

    eu unul m-am saturat sa votez „dreapta” ca sa nu iasa „stanga” si m-am saturat sa votez doar ca sa am dreptul sa-i injur.

  3. 3 Radu CERKEZ 4 Noiembrie, 2008 la 17:41

    Înţeleg perfect ce vreţi să spuneţi. Acum câţiva ani (de fapt până la referendum) nici eu nu votam. Nici măcar nu eram de acord că trebuie să vote ca sa am dreptul să-i înjur. Din contră spuneam că nu am acest drept decât dacă nu îi votez pentru că dacă votez sunt vinovat de venirea lor la putere. Fals, complet fals! De fapt a vota este de datoria noastră. Trebuie să votăm dacă ne pasă de ceea ce se va întâmpla cu noi şi cu copii noştri în următorii ani.
    Greşala voastră, şi a mea până nu de mult, şi de fapt nici nu aş numi-o greşală pentru că nu cred că greşeşti atunci când eşti prost informat sau măcar ai circumstanţe atenuate, este că nu am votat dreapta ci am crezut că votăm dreapta. Lupul în blană de oaie. PNL, în ciuda numelui, este un partid de stânga. România are nevoie de un guvern de dreapta puternic

  4. 4 doministru 5 Noiembrie, 2008 la 09:50

    Romania are nevoie de o clasa de mijloc putenica si de morala aplicata. Pana atunci PNL si altele care se dau de dreapta sunt doar cu numele si ceva istorie in spate (dupa caz) care deja, din punctul meu de vedere, nu le mai apartine.


Lasă un răspuns

