REMEMBER


Au trecut deja nouăsprezece ani… Oare câţi îşi mai aduc aminte că acum nouăsprezece ani mii de oameni au murit pentru ca noi să fim liberi? Câţi dintre cei care nu şi-au pierdut prieteni sau rude se mai gândesc la acei eroi datorită cărora avem noi acuma libertate şi datorită cărora am scăpat de teroare?

2 Responses to “REMEMBER”


  1. 1 doministru 21 Decembrie, 2008 la 22:45

    Eu imi aduc aminte, e drept, din ce in ce mai rar. Si de regula, macar odata in decursul lunii decembrie. Sau iarna. In mintea mea au legatura.
    Esti sigur ca au fost mii de oamenii?
    Si de ce ai trecut asta la funny? In intelesul cel mai larg, din engleza, numai funny (vesel) nu poate fi. Daca pui accentul pe mii de morti. Daca pui accentul pe faptul ca ne-am luat ratia de libertate, atunci da, poate fi un motiv de bucurie. Dar mai potrivit ar fi fost de trecut la „uncategorized”, dupa mine.

  2. 2 Radu CERKEZ 22 Decembrie, 2008 la 11:39

    Tocmai asta e problema … că ne amintim din ce în ce mai rar. Eu cum ies din casă îmi amintesc pentru că am o placă comemorativă a unei foarte bune prieten chiar în intersecţia unde e blocul meu. Altfel cine ştie dacă şi cât mi-aş mai fi amintit. Nu trebuie să uităm să la fim recunoscători şi să îi comemorăm. Nu trebuie să uităm de ce am scăpat datorită lor. „Cine îşi uită istoria e condamnat să o repete”
    Da. sunt sigur ca au fost mii de oameni.
    Am trecut-o la categoria respectivă din neatenţie. Am revenit şi am corectat.


Lasă un răspuns

