VINE, VINE MOŞ CRĂCIUN


Dar numai dacă aţi fost cuminţi şi dacă aţi reuşit să îi iertaţi pe cei care v-au greşit perntu ca să vă fie şi vouă iertate păcatele voastre şi să vă aducă Moş Crăciun  cele pe care le doriţi.

Chiar şi la vârsta pe care o am sărbătoarea Crăciunului mă duce în copilărie. Abia aştept, în fiecare iarnă, să împodobesc bradul; abia aştept, în fiecare dimineaţă de 25 decembrie, să văd ce găsesc sub el. Întotdeauna găsesc ceva chiar dacă nu am fost prea cuminte…

:”>

 

 

Întotdeauna minunata şi iubita mea soţie uită greşelile mele şi vorbeşte cu Moşul să lase şi pentru mine câte ceva sub brad.

Vă doresc ca şi vouă să vă uite cei dragi greşelile şi să vorbească pentru voi cu Moş Crăciun.

CRĂCIUN FERICIT ŞI MOŞ BOGAT!!!

brad_craciun

0 Responses to “VINE, VINE MOŞ CRĂCIUN”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

