ANUL NOU


De obicei sfârşitul anului, sau începutul unuia nou reprezintă un prilej de reflecţie (ce-mi plac clişeele astea…) asupra a ceea ce s-a întâmplat şi asupra a ceea ce ne dorim şi ne plănuim pentru anul următor.

Dacă mă uit la anul 2008 pot să spun că a fost un an bun. Un an în care am avut parte de lucruri frumoase, în care mi s-au împlinit anumite dorinţe. În anul care a trecut mi-am întemeiat o familie alături de cea pe care o iubesc ceea ce m-a făcut să-mi dau seama de multe alte lucruri care decurg de aici.

În anul care a trecut am fost plecat din ţară mai mult decât în alţi ani şi a fost şi mai frumos pentru că nu am mai fost singur şi pentru că am fost în locuri pe care nu le-am mai văzut niciodată.

Am avut la serviciu de asemenea satisfacţii şi am învăţat şi înţeles lucruri noi.

A fost anul în care am început să mă interesez şi să mă ocup de politică.

Au fost şi lucruri neplăcute din care însă, cu excepţia celor trei luni petrecute cu piciorul în ghips, am reuşit să uit sau să le trec undeva în spate să uit de ele.

Pentru anul care a început astăzi îmi doresc de asemenea să am împliniri în carieră şi să reuşesc să evoluez aşa cum cred eu că merit şi că pot. Îmi doresc să fiu în continuare alături de familia mea, de data aste fără accidente, operaţii sau alte lucruri de genul ăsta.

Îmi doresc să se mişte ţara asta în care trăiesc în direcţia firească şi să reuşim şi noi să intrăm în rândul lumii.

Mi-aş dori, deşi ştiu că în România nu se poate, un an sabatic. Un an în care să stau şi să cercetez în biblioteci şi arhive, în care să reuşesc să înaintez cu teza de doctorat. (Poate se va gândi cineva la anul sabatic şi va realiza că nu e un moft al celor care l-au adoptat în alte ţări).

Îmi doresac să pot să-mi fac meseria şi să am satisfacţii din acest lucru.

Vă doresc vouă, tuturor cititorilor, Sănătate, bunăstare, linişte în casă, pace duhovnicască şi tot ce va doriţi bun pentru voi şi cei din jurul vostru.

2 Responses to “ANUL NOU”


  1. 1 amalia rosca 3 Ianuarie, 2009 la 13:15

    La multi ani, Radu! ti-am descoperit intamplator blogul si mi-a facut placere sa constat ca ai talent la scris si ganduri deosebite. iti doresc un an plin de realizari, impliniri, sa te bucuri cat mai mult alaturi de familia ta si multa sanatate!

  2. 2 Radu CERKEZ 3 Ianuarie, 2009 la 15:00

    La Mulţi Ani şi ţie! Îţi mulţumesc pentru urări şi ţi (vi) le întorc cu mai multă mărinimie!
    Un an bun cu împliniri. Un an mai bun decât toţi de până acum şi mai prost decât cei ce vor urma


Lasă un răspuns

