STEAUA?


De multe ori mă întreb unde este echipa Steaua Bucureşti? Echipa aia care i-a bucurat pe foarte mulţi români în 1986 câştigând Cupa Campionilor Europeni în urma unei victorii contra celei mai bune echipe spaniole, respectiv una dintre cele mai bune din lume.

De 23 de ani Cei care au fost implicaţi, într-un fel sau altul, atunci se adună şi sărbătoresc. Steaua este o echipă care trăieşte de un sfert de secol din amintiri. De câte ori pare să-şi revină, de câte ori se califică în grupele Ligii Campionilor, Steaua dezamăgeşte. Dezamăgirea este cu atât mai mare cu cât dă impesia că va ajunge mai sus.

Ultimul cantonament al echipei antrenate de Marius Lăcătuş, în Turcia, s-a terminat foarte prost. Echipa care de câţiva ani emite mereu pretenţii la Liga Campionilor, „ameninţând” chiar că va juca finala a remizat cu scorul de 1-1 în faţa unor iluştrii necunoscuţi din Muntenegru. Nu numai că a remizat. Steaua a fost condusă de Rudar Pljevlja începând cu minutul 64.

Se poate, aşadar, spune că cel puţin 64 de minute Steaua nu a jucat nimica. Sper că Lăcătuş, despre care ştiu că este un bun antrenor, să aibă timp şi răbdare să reconstruiască o echipă competitivă.  Mai ales că pentru el Steaua reprezintă un club de suflet. Reprezintă viaţa lui.

Nu trebuie uitat că antrenorul are nevoie de timp. Succesul de la Sevilla şi cele din anii următori (Supercupa şi finala cu A.C.Milan) au fost pregătite atent încă din 1980.

4 Responses to “STEAUA?”


  1. 1 Florin 17 Februarie, 2009 la 22:06

    Salut! Dupa cum am promis vin si eu cu un comentariu, doua….(mai degraba un sfat…NU MAI COMENTA DESPRE STEAUA! si cateva rautati….)
    Sa le luam pe rand „De multe ori mă întreb unde este echipa Steaua Bucureşti?” …culmea tot acolo, ca acum 20 ani…in Ghencea…(ASTA CA O RAUTATE)
    ” De câte ori pare să-şi revină….Steaua dezamăgeşte” …nu cred ca ai reusit sa intelegi acest fenomen. Becali (cu bune sau rele…e alta discutie…) a preluat echipa(nu comentam cum) si a format o echipa. Maximul acelei echipe a fost acel sfert de finala in cupa UEFA. Aceasta echipa a dat tonul reveniri echipelor de club din Romania. Aceasta echipa moare acum(FOTBALISTIC) si se construieste alta(unii zic mai buna…vom vedea…)Deci, sa lasam jucatori batrani (Goian, Ghionea, Ov. Petre, Nicolita, Petre Marin…) sa plece …e randul altei generatii (asa e in viata nu?)

    Apropo am o curiozitate. CATE MECIURI LIFE AI VAZUT? CATE TRICOURI AI CUMPARAT? POATE VREUN ABONAMENT….CUM AI AJUTAT TU ACEASTA ECHIPA SI CU 1 LEU?

  2. 2 Radu CERKEZ 22 Februarie, 2009 la 14:33

    Aşa cum am promis îţi şi răspund. Mai întâi nu înţeleg de ce nu aş comente despre Steaua (sau despre3 orice altă echipă)? Atâta timp cât sunt suporter al acestei echipe am dreptul să îmi manifest nemulţumirea.
    Când spun că echipa Steaua dezamăgeşte spun, de fapt, ceea ce simt eu ca suporter al acestei echipe.
    Sper însă ca antrenorul actual al echipei care este un stelist adevărat să poată face treabă la echipă.
    Sigur că jucătorii îmbătrânesc şi generaţiile trebuie să se schimbe dar mi sae poare, cu tot acel sfert de finală, că 23 de ani e cam mult pentru schimbul de generaţii …
    Cât despre cum am ajutat eu Steaua, deşi nu cred că e treaba mea să sprijin financiar vreo echipă, am ajutat+o aşa cum face orice suporter care merge la stadion. Cumpărând bilete.

  3. 3 Bogdan Popa 28 Februarie, 2009 la 18:08

    eu unul nu-mi dau seama despre ce echipa discutati

  4. 4 Radu CERKEZ 28 Februarie, 2009 la 19:34

    Este şi greu să îţi dai seama…
    De multe ori mă întreb şi eu unde este echipa aia …


Lasă un răspuns

