Cel Mai Frumos An


Anul trecut pe data de 21 iunie m-am căsătorit cu femeia pe care o iubesc.

A trecut deja un an. Un an minunat; un an în care iubirea noastră a crescut şi s-a consolidat. Anul scurs de la căsătorie până astăzi a fost unul în care am reuşit foarte multe. Dumnezeu ne-a arătat că ne iubeşte şi, poate mai important, ne-a arătat că tot ceea ce realizăm, realizăm împreună.

Am avut o lună de miere minunată, am avut apoi parte de o extraordinară excursie în Elveţia şi am câştigat cea mai minunată excursie din lume. O săptămână pe Coasta de Azur nu credeam ca voi face nici în visele mele cele mai frumoase. Nu numai că am făcut-o dar am fost împreună cu persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lume.

Astăzi am sărbătorit primul an de căsnicie. Primul din lungul şir care va urma.

Când vom ajunge la prima sută vă mai spun.

Respect®

9 Responses to “Cel Mai Frumos An”


  1. 1 Sorana Cojocaru 27 Iunie, 2009 la 20:35

    Dirigu, iti doresc multa multa fericire si unu-doi-trei copilasi sanatosi si voiosi 🙂

  2. 2 Sorana Cojocaru 27 Iunie, 2009 la 21:12

    Mai e de asteptat =)) Mai degraba jucam noi la botez(uri) 🙂

  3. 3 Radu CERKEZ 27 Iunie, 2009 la 21:12

    Mulţumesc pentru urări. Să dea Dumenzeu şi la voi sănătate şi fericire. Aştept să joc şi pe la nunţile voastre. 🙂

  4. 4 Radu CERKEZ 27 Iunie, 2009 la 21:28

    Nu se ştie niciodată … Aşa ziceam şi eu când eram mai mic …

  5. 5 Cosmin 28 Iunie, 2009 la 01:57

    Felicitari! Si noi facem un an in iulie 🙂

  6. 6 Radu CERKEZ 28 Iunie, 2009 la 13:38

    La multi ani si voua!
    Toate cele bune si copii frumosi!

  7. 7 Dorothea 2 Iulie, 2009 la 16:36

    Te sarut, Radule… Bine te-am regasit 🙂

  8. 8 sz 30 August, 2009 la 01:09

    Multi ani in continuare si sa fiti sanatosi.

  9. 9 Radu CERKEZ 30 August, 2009 la 08:16

    Mulţumim! Asemenea şi vouă. Fericiti şi sănătoşi şi să ne vedem şi la nunţile de diamant!”


Lasă un răspuns

