Marile Personalităţi ale României


Toţi oamenii mari au nume de străzi.

Asta înseamnă că, atunci cănd vreunul dintre aceştia moare numele său, dacă nu contravine ideologiilor politice, devine, de cele mai multe ori, numele unei străzi sau al unei alei.

Începând de ieri una dintre aleile Parcului Herăstrău se numeşte Aleea Michael Jackson.

Nu cred că am văzut vreo tâmpenie mai mare. În mod sigur nu. Nici măcar faptul ca una dintre străzile din Eforie Sud se numeşte şi acuma, în anul 2009, Strada Vasile Roaită.

Atunci când „primarul” capitalei se acupă de făcut cârnaţi pentru Cartea Recordurilor nu văd de ce ne-ar mira că face un asemenea gest.

Şi eu am scris pe blogul meu despre Michael Jackson, şi eu am spus lucruri despre el şi i-am ascultat muzica mai mult decât înainte de moartea sa. De aici şi până la a exagera în halul ăsta e un pas mare. Nu şi pentru aşa zisul primar general.

Cine a fost Michael Jackson şi a făcut el pentru România sau pentru Bucureşti? Pentru care fapte trebuie să poarte o alee din Herăstrău numele ăsta?

Oare chiar nu mai erau personalităţi din lumea artei, dacă se dorea neapărat acest domeniu, care să împrumute numele lor vreunei străzi sau vreunei alei de parc.

Aleea asta a primit numele americanului chiar de ziua acestuia de naştere. Oare ce stradă sau ce alee de parc va primi pe 16 august viitor (anul ăsta n-a fost trimp) numele lui Florin Bogardo, de exemplu ca să luăm tot un cântăreţ şi ziua acestuia de naştere, sau pe 21 aprilie ce stradă sau alee de parc va primi numele Tatianei Stepa.

Sigur. Am luat exemplele cele mai recente dar mai sunt şi altele. „Domnule” Sorin Oprescu (oare înţelege ce e cu ghilimelele sau crede că e greşală?) aţi auzit de exemplu de Silviu Stănculescu (nu are legătură cu generalul) sau de Florian Pittiş erau români. Erau artişti şi se apropie şi zilele lor de naştere.

Aşa-zisul primar a motivat că a numit aleea aia cu numele cântăreţului american pentru că aşa a vrut opinia publică.

Oare ce va face Oprescu dacă va primi o petiţie semnată de opinia publică numirea unei străzi din Bucureştii Noi (prietenii ştiu de ce) cu numele de Ion I. Moţa, de exemplu. „Domnule ” primar poate luaţi în considerare pentru la anul, pe 5 iulie.

Nu mai zic că e în stare să mă ia în serios. Deschid bursa pariurilor. Care va fi următoarea tâmpenie a doctoraşului?

Respect®

2 Responses to “Marile Personalităţi ale României”


  1. 1 SkyNet 30 August, 2009 la 22:03

    Pt ca tot i-ai facut prosti pe cei care l-au votat pe oprescu, mi-as permite sa te intreb pe cine ai votat tu! Pe bull(shit)dog? Cred ca este singurul om care n-a vazut autostrazi suspendate prin lume!

  2. 2 Radu CERKEZ 8 Septembrie, 2009 la 18:36

    Faptul că am văzut autostrăzi suspendate în lume, şi în oreşe şi în afara lor nu m-a determinat să votez cu Oprescu. În România nu suntem în stare să facem autostrăzi pe pământ dţapăi să le mai facem şi suspendate …
    Într-o ţară în care nu există niciun kilometru de autostradă (asta dacă nu pretindem că chestia aia spre mare ar fi autostradă) noi ne gândim la din alea suspendate.
    Pe de o parte mă indoiesc că Blaga nu a văzut autostrăzi suspendate, pe de altă parte faptul că a văzut sau nu nu înseamnă nici ceva bun nici ceva rău. Pe de a treia parte nu cred că modul în care îl numiţi vă face cinste.
    Dacă cei care au votat Oprescu la primărie l-au votat pentru că a promis autostrăzi suspendate atunci îmi pare rău că le-am zis proşti (nu i-am făcut) am fost nepermis de blând folosind acest cuvânt. Îmi cer scuze!


Lasă un răspuns

