Şpagă la Minister?!?


De câteva zile se prefigurează, se pare, un nou scandal. Am impresia că unii ziarişti caută neapărat scandalul. Vor scandalul cu orice preţ.

Mai mult. Presa în ultima vreme a pus tunurile pe cei de la putere. Se poate spune că asta e datoria presei. Problema este că atacurile sunt acuma concertate. Criza a înteţit, desigur, atacurile la adresa puterii.

Recent un nou demnitar a început să fie în vizorul presei. Se pare că presa este nemulţumită de faptul că doamna secretar de stat Oana Badea nu a luat şpaga pe care i-a oferit-o cineva. Între noi fie vorba, modul în care primarul respectiv a procedat este cel puţin josnic şi mă întreb dacă nu a fost o lucratură a acestuia, mai ales că e vorba de un primar al opoziţiei.

După declaraţia doamnei secretar de stat, au început tot soiul de comentarii. Reproduc declaraţia conform ziarului Evanimentul zilei din data de 5 iunie:

„Într-o zi la cabinetul meu de scretar de stat a venit un primar care a vrut sa-mi lase o floare, un ghiveci frumos ambalat. Omul mi-a povestit de problemele sale şi-a plecat. Eu am plecat ca a trebuit să ajung în altă parte. Când m-am întors, consilierele mele erau galbene, au găsit un plic cu bani în floare. L-am sunat pe primar. Era în drum şi i-am zis că şi-a uitat nişte hârtii la noi. I-am trimis plicul acasă prin poştă”

Presa este supărată că doamna Oana Badea nu a denunţat fapta. Aici am mai multe lucruri de spus. Aşa cum a menţionat şi dumneaei nu a ştiut că are obligaţia să facă acest lucru. Dacă a declarat astfel nu văd de ce nu ar putea fi crezută. Pe de altă parte dacă, deşi nu ştia că are această obligaţie, ar fi făcut gestul de a denunţa persoana respectivă, sunt sigur că s-ar fi găsti ziarişti care să urle că doamna secretar de stat a făcut gestul ăsta numai pentru că primarul respectiv era reprezentant al opoziţiei şi, deci, gestul ar fi fost catalogat ca unul politic.

În altă ordine de idei cine vrea să investigheze câtă şpagă se ia, de către cine şi pentru ce nu la un asemenea nivel trebuie să cerceteze. Şi poate că nici propriu-zis în minister. Şpaga, sau şpăgile, sunt în altă parte …

Cel mai important lucru pe care ziariştii şi opinia publică ar trebui să ştie şi de care ar trebui să ţină cont este acela că doamna secretar de stat Oana Badea NU A LUAT ŞPAGĂ. Sunt ferm convins de acest lucru.

Din păcate se caută senzaţionalul şi nu adevărul. Dacă putem să distrugem de ce să nu o facem. Aşa se joacă, cel puţin în anumite medii. O spun din experienţă.

Respect ®

0 Responses to “Şpagă la Minister?!?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

