Revenire


Am hotărât să revin pe blog. După ce mi s’a pus în vedere să nu mai îndrăznesc să scriu aici, să nu cumva să mai spun anumite lucruri.

Atunci am închis blogul, am mai postat câte o chestie fără cine ştie ce importanţă.  Astăzi, însă, în urma unei discuţii, am înţeles că nu trebuie să îmi mai pese. Deşi, sau tocmai pentru că mi s’a explicat că nu am voie să postez ca nu cumva să deranjez, am hotărât că este de datoria mea să continui.

Ne vom vedea, aşadar, de azi înainte pe blog. Cu atât mai mult cu cât se încearcă împiedicarea exprimării libere. Dar nu e nimic. Am mai trăit asta. Înainte de 1990.

Respect®

0 Responses to “Revenire”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

