100


În data de 7 iulie 2008 am început să scriu pe acest blog. Despre una, despre alta.

Timpul a trecut, mult și puțin, și am ajuns la articolul cu numărul o sută. O sută de articole trebuie sărbătorite cumva ar spune unii. Nu cred că e cazul. Dacă scriam un articol pe zi treceam de mult de acest număr ba chiar ma apropiam de 500.

În tot acest timp unii m-au citit, alții „m-au urmărit”, unii m-au înjurat, alții m-au apreciat. Fiecare cu propriile păreri și cu propriile gusturi.

Au fost și unele persoane care mi-au lăsat comentarii dar nu au spus cine sunt. Acest lucru m-a deranjat. Pentru că mă deranjază că omul nu își asumă responsabilitatea pentru ideile sale. Mai ales că toate comentariile trebuie să aibă aprobarea mea ca să apară deci, dacă vroiau să își păstreze anonimatul, puteau să o facă față de alți cititori binevoitori. Dar eu vreau să știu cu cine stau de vorbă.

I-aș fi înțeles. Mai ales că al doilea lucru care m-a deranjat, și din cauza căruia sunt abia la al o sutălea articol, este presiunea, și chiar cenzura, din partea anumitor persoane (am uitat să vă spun că unele articole, poate unii ați observat, au dispărut după ce au fost publicate. Pentru că, exact ca înainte de 1989, mi se punea în vedere să le șterg până nu le vede prea multă lume.)

Deci, din frică au vrut, probabil, să își păstreze anonimatul.

În ceea ce mă privește, eu am scăpat de cenzură și de presiuni așa că, de la al o sută unulea articol voi încerca să fiu mai des în apariții, să public, dacă nu zilnic măcar mult mai des și, de ce nu? să mai fac și dezvăluiri. Material este, probe sunt așa că, dacă vreți, de ce nu?

Pe curând!

RESPECT!®

2 Responses to “100”


  1. 1 Glumet 23 Februarie, 2011 la 13:45

    Culmea incepatorului:
    sa faci un blog iar dupa 5 minute sa incepi sa injuri pentru ca nu intra nimeni

  2. 2 Radu CERKEZ 25 Februarie, 2011 la 12:32

    Tu așa ai făcut?


Lasă un răspuns

