Despre lașitate


Din nou am primit comentarii anonime pe acest blog. Am mai spus și o repet comentariile anonime și cele injurioase nu vor primi aprobare și, deci, nu vor apărea. Ceea ce înseamnă că nu vor primi nici răspuns.
Cel care îmi scrie poate dori să își păstreze anonimatul, și eu respect acest lucru, față de ceilalți cititori; eu, însă, vreau să știu cu cine stau de vorbă cu promisiunea firească de a păstra, dacă mi se cere acest lucru, anonimatul autorului vreunui comentariu.
Cel care a trimis aceste două comentarii pe care nu le-am aprobat (și pe care sâmbătă le șterg dacă nu și le asumă nimeni) este cu atât mai deranjant cu cât insistă deși știe că nu îi voi aproba comentariile. Și este cu atât mai ciudat cu cât sugerează că nu se teme de cei despre care a scris.

Dacă vrei să comentezi și să ți se și răspundă nu mai scrie anonim. Eu îți voi păstra anonimatul dacă vrei.

Respect!! ®

0 Responses to “Despre lașitate”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

