CE MAI FACE TOVARĂŞUL (Ctrl+V)ICTOR PONTA?


De când se joacă de-a prim-sinistrul, tovarăşu’ (Ctrl+V)ictor Ponta bloguieşte la fel de mult ca înainte. Mai nou, de când cu scandalul de plagiat care a fost dovedit. Şi de când urlă că i-a înscenat totul Băsescu, de parcă Băsescu ar fi copiat în locul lui. Sau parcă Băsescu putea să îi aducă acuzele dovedite de plagiat şi de falsificare a CVului dacă aceste fapte nu ar fi existat.

De când cu aceste fapte, şi de când au furat puterea în România atât minusculul Titulescu, pentru prieteni Xerox, cât şi primul dormitor al ţării dau prin gropi la fiecare ieşire publică. Mai nou se dau de gol sau îşi exhibă ignoranţa sau neputinţa încercând să îşi ia măsuri de precauţie împotriva a ceea ce cred ei că (le) va face Traian Băsescu. De cele mai multe ori îşi dau astfel arama pe faţă.

Iată o preluare adnotată şi comentată de pe „Blogul lui Ponta” ceea ce este cu roşu sunt comentariile mele

  • Ca mi-am falsificat examenul de admitere la liceu sau diploma de premiant din clasa 1.

Nu m-ar mira să se afle că ai copiat la examenul de admitere… În 1987 toată lumea intra la liceu

  • Ca am violat batrane sau ca am omorat pe cineva…

… NUMELE DE CRISTIAN PANAIT ÎŢI SPUNE CEVA, TOV. PONTA? CA SĂ ÎŢI REÎMPROSPĂTEZI MEMORIA, DEŞI SUNT CONVINS CĂ NU E NEVOIE, ÎŢI MAI SPUN CEVA: DATA DE 10 APRILIE 2002, SAU POATE ÎŢI SPUNE CEVA ADRESA STRADA LOGOFĂT STROICI, NR. 35??

  • Ca nu mi-am platit intretinerea la bloc.

Păi nu, că stai la casă. Deşi fiind discipolul lui Năstase …

  • Ca am un copil din flori (sau poate mai multi).

Aicea nu mă bag. Viaţa privată e … privată

  •  Ca am fost securist (chiar daca aveam 17 ani in 1989) si ca imi turnam colegii care mancau shaorma.

Parcă dacă erai pionier sau utecist nu puteai să torni… Ohoo! câte cazuri au fost…

  • Ca l-am platit pe Francois Hollande sa nu critice guvernul de la Bucuresti.

Păi îl cam critică…

  • Ca am tinut cu Italia in loc sa tin cu Germania, la semifinala de la Euro (de fapt, asta chiar e adevarat!).

Păi normal. Cum să ţii cu nemţii?!?!?. Cu nesimţiţii ăia care te critică. Ce? Votează ei la referendum?!

  • Ca am fost unul dintre cei care au tras in demonstranti in 1989 (vezi mai sus).

Posibil!

  • Ca eu am vandut Flota (chiar nu m-ar mira sa aud asta!).

Flota nu, ţara, în mod clar, evident şi categoric, DA!

  • Ca am facut contabanda cu hamburgeri de la McDonalds cand am lucrat in Franta.

Daca nu aveai bani de xerox …

  • Ca vrem sa vindem Rosia Montana catre cei din PPE, ca sa nu ne mai atace…

Roşia Montană la PPe nu, Ţara la Voiculescu şi la ruşi, DA!

Serios vorbind, sunt curios ce vor mai inventa cei atat de disperati ca nu renuntam in aceasta dorinta de a-l schimba pe Traian Basescu. (Te referi cumva la primitivii ăia de Merkel, Schultz, Dole, Barroso, Reding, Gittenstein şi alţi băsişti nenorociţi? Nu poţi să le restrângi atribuţiile printr-o ordonanţă de urgenţă? Sau şi mai bine, să desfiinţezi Comisia şi Consiliul?) Voi ce credeti?

Noi credem că plagiatul şi falsificarea CVului sunt nişte copilării pe lângă violarea Constituţiei şi UCIDEREA PROCURORULUI PANAIT! Şi mai credem că locul unui criminal ca Ponta este lângă profesorul său Năstase la puşcăria Rahova (sau oricare alta) şi nicidecum la Palatul Victoria!!!!

Respect! ®

0 Responses to “CE MAI FACE TOVARĂŞUL (Ctrl+V)ICTOR PONTA?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

