Scrisoare către cititorii mei


Dragii mei cititori,

La mulţi ani!

Iată că, după multă vreme, reiau activitatea pe acest blog.

Pauza aceasta de mai bine de doi ani, mai mult sau mai puţin impusă, mai mult sau mai puţin cauzată de lene, a coincis cu o perioadă în care o serie de schimbări importante s-au petrecut în viaţa mea. Schimbări în bine, zic eu. Schimbări care se vor vedea, sper, şi în ceea ce voi scrie şi care îmi doresc să fie de folos şi celor ce vor citi.

Nu voi mai promite, cum am mai făcut-o, că voi scrie zilnic articole în acest blog. Am mai promis-o şi nu m-am ţinut. Pot să vă promit, însă, că voi scrie cât mai des posibil. De asemenea veţi observa că principalele teme abordate, apropo de schimbările despre care vorbeam, se vor schimba.

După ce m-am convins definitiv şi irevocabil că politica nu este de mine, m-am decis că nu mai trebuie nici să mă implic, nici să scriu despre acest subiect.

Astfel temele abordate vor fi mai cu seamă în categoriile „Încercări” şi „Spiritualitate”. În aceşti mai bine de doi ani am început să acumulez o serie de informaţii spirituale şi am înţeles unele lucruri pe care nu le pricepeam înainte. Toate acestea vreau să vi le împărtăşesc vouă prin articolele din categoria „Spiritualitate”.

De asemenea încercările mele „literare” vor fi publicate în articolele din categoria „Încercări”.
În celelalte categorii vor fi publicate articole de câte ori voi avea ceva de spus despre un subiect care mi se va părea suficient de interesant pentru a-i acorda atenţia şi timpul de a scrie despre el.

Vă doresc lectură plăcută!

Îmi doresc spor la treabă şi inspiraţie!
Aşa să ne ajute Dumnezeu!

Respect®

0 Responses to “Scrisoare către cititorii mei”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

