Ninge, ninge iar!


Iată că a venit şi zăpada! Vom avea Crăciun cu zăpadă (pe stil vechi). Cei care vor serba Crăciunul pe data de şapte ianuarie pot să se bucure de acest fapt.

Singurele care nu se bucură par a fi, ca de obicei, autorităţile. Astăzi am avut ceva treabă prin Bucureşti şi a trebuit să mă mişc cu maşina. Dat fiind că nu a început încă şcoala traficul este încă destul de liber. Din păcate nu este şi rapid. Peste tot pericol de alunecare, zăpadă aruncată pe şosea, fleoşcăraie şi alte lucruri specifice unei ierni bucureştene. Mai mult decât atât la ora 9 dimineaţa încă era pe străzi maşina de gunoi!?!?!?! Am mai scris despre asta şi nu vreau să mă repet, dar în nicio ţară din cele la care ne uităm noi cu jind nu am văzut maşina de gunoi mai târziu de ora 6 am.

În rest, Crăciun fericit celor de stil vechişi o viaţă frumoasă!!

Respect®

0 Responses to “Ninge, ninge iar!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

